söndag 7 augusti 2011

Rusta jul 2011

Om ni går in på Rustas hemsida så kan ni redan nu titta på pressvisningen av deras julsaker för detta året. Här till vänster ser ni den stil som jag kan tänka mig att inreda julen 2011 i. Ni som har följt min blogg vet att jag älskar "Disney julstilen" men det är svårt att pynta på det sättet om det ska matcha resten av vårt nya hus. Detta året ska vårt julpynt gå i vitt och silver med inslag av rött. Tidigare år har vi haft rött, rött, rött med inslag av guld så det kommer att bli stor skillnad. Jag vill absolut inte att det ska vara supermodernt och avskalat så att jag kommer att matcha detta kalla och silvriga med rödrutigt och andra detaljer som skriker julmys. Jag är en av dem som tar fram allt julpynt till första advent så det gäller att ha julpynt som man inte snabbt tröttnar på. Det ska bli kul att åka och titta på pyntet ovan när det kommer ut i butik.

4 kommentarer:

Jul i Laloland sa...

Jag älskar ugglorna!!! Supermysiga och sedan så kommer ju en dinosaurie få flytta in i granen i år =)

Tomtemor sa...

Häftigt!

Lisas Jul sa...

Det där är en jättemysig stil. Lite slottsligt! Behöver inte vara rött för att ge stämning, ibland kan det nästan vara tvärtom :)

Tomtemor sa...

Visst är det så Lisa!