onsdag 22 november 2006

Gårdagens och dagens och julshopping.

När jag känner julkänslan (vilket jag börjar göra i slutet av oktober) vill jag handla julsaker varje dag. Igår handlade jag småsaker på IKEA och på JULA.

IKEA:
* Rött inslagspapper
* Röda ljus
* Två flätade korgar som jag har klementiner i
* Två flyttkartonger så att jag kan ha alla julsaker prydligt nerpackade när säsongen är förbi :(
* Två vita ljuskoppar där jag ska ha röda värmeljus

JULA:
* En krans till ytterdörren
* Jultomte i porslin
* Snögubbar i porslin

Jag blev otroligt positivt överraskad av Julas billiga och söta julsaker. Kransen var jättevacker och porslinfigurerna var jättesöta. 49 kronor slöade jag totalt på Jula... Självklart var jag ute idag också! Jag handlade på Överskottsbolaget och på AG's Favör.

ÖVERSKOTTSBOLAGET:
* Två jättefina kransar till ljustakar.

AG's FAVÖR:
* Julstjärna till julgranstoppen
* Adventsljustake
* Amelia Jul 2006