onsdag 8 oktober 2008

Drömmer oss bort...

Tänk er följande... Det är mörkt ute, ni sitter inomhus och har tända ljus runt er. Framför er har ni varm glögg och lite pepparkakor. Från stereon hörs er favorit julskiva. Vid sidan om er finns det en hög med julklappar som ska slås in. I fönstret lyser en julstjärna och utanför faller snön.
Låter det inte underbart! Jag älskar att längta till julen... Jag smyglyssnar på julmusik på youtube, letar efter julsaker på nätet och ser gärna en julfilm eller två... Därför blir jag extra glad när det finns tidningar som Allers som släpper sitt julmagasin redan nu! Glöm inte att tidningen kommer ut i butik imorgon.

Ha en skön kväll önskar Tomtemor...

2 kommentarer:

Prettomorsan sa...

Åh... det låter ljuvligt!

Tomtemor sa...

Ja jag drömmer mig bort varje dag nu! Nu ska jag ut och köpa Allers julmagasin.